5 bauturi de hidratare sportiva

Distribuie

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Ce băutură sportivă este cea mai bună?

Nu există un răspuns corect, ci doar preferințe individuale. Ceea ce are un gust minunat și funcționează bine pentru o persoană este o durere de stomac în pregătirea altuia. Deci ce faci? Testează, testează și testează încă câteva până găsești preparatul potrivit pentru tine și nevoile tale de performanță. Și pentru a începe, am pus la punct câteva sfaturi care vă vor ajuta să mergeți pe calea descoperirii. (Și când doriți să cumpărați, puteți economisi niște bani consultând lista noastră de oferte nutriționale online înainte de a începe plata dvs. online.)

Hidratează pentru a domina: 10 sfaturi cruciale

Urmăriți protocolul: dacă aveți timpul disponibil, cel mai bine este să distribuiți sesiunile de test cu aproximativ o săptămână. De asemenea, asigurați-vă că încercați să faceți exact aceleași lucruri care duc la fiecare test. Asta înseamnă să mănânci aceeași mâncare, să dormi aceeași cantitate și să urmezi aceeași rutină de pre-hidratare. De asemenea, veți dori să faceți fiecare test la aceeași oră a zilei. În cele din urmă, asigurați-vă că potriviți consumul de calorii. Deci, dacă o băutură este un produs alimentar într-o sticlă și următoarea este doar hidratarea, va trebui să compensați această diferență mâncând blocuri, geluri sau orice altceva cu care aveți tendința de a alimenta. (Asigurați-vă că ați pretestat mâncarea și știți că nu vă va supăra stomacul.)

Faceți un efort repetabil: când vine timpul pentru testul dvs., indiferent dacă este vorba de un antrenament pe deal sau de un efort plat, asigurați-vă că rulați același curs de fiecare dată. În timpul testului, înregistrați valori cheie, cum ar fi frecvența cardiacă, precum și măsuri mai subiective, cum ar fi stomacul și picioarele. Apoi, analizați aceste informații atunci când efectuați apelul final.

Cum să te hidratezi în zilele reci

Ai încredere în intestinul tău: primul lucru pe care un produs de hidratare nu ar trebui să îl facă este să te facă să te simți ca o porcărie. Dar, după cum vă va spune orice alergător experimentat, există produse care pur și simplu nu trec testul. Dacă nu te-ai simți confortabil să folosești un produs în timp ce stai toată ziua la casă, este puțin probabil ca acesta să funcționeze cât timp ești pe termen lung. Exercițiile fizice pot fi stresante pentru sistemul gastro-intestinal. Dacă un produs de băutură îți transformă stomacul în noduri atunci când nu ești stresat de exerciții, este puțin probabil ca același produs să te facă să te simți bine în cursa următoare.

A doua zi: pe lângă documentarea valorilor pentru sesiunea de testare din ziua respectivă, țineți evidența modului în care merge recuperarea. Ați suferit de vreun disconfort stomacal postrun? Ai dormit bine? Aceștia sunt factori care trebuie luați în considerare atunci când faceți o judecată finală cu privire la cât de bine funcționează un produs pentru dvs.

Verificați scala: cântăriți-vă înainte și după fiecare alergare. Când un produs funcționează bine pentru dvs., înseamnă de obicei că ați băut mai mult și, prin urmare, nu ați pierdut la fel de mult în greutate prin pierderea de lichide. Aceasta este o valoare extrem de valoroasă, deoarece indică o îmbunătățire a hidratării (sau scăderea deshidratării), ceea ce va duce aproape sigur la o îmbunătățire a performanței.

După un antrenament intens, corpul tău pierde mai mult decât transpirația. De asemenea, pierde electroliți și minerale esențiale precum sodiu, clorură, potasiu și magneziu, spune Marisa Michael, dietetician înregistrat și specialist în dietetică sportivă. „Electrolitele au mai multe scopuri, cum ar fi echilibrul fluidelor, contracția musculară, metabolismul energetic și multe altele”, explică ea – toate lucrurile care sunt esențiale pentru performanța ta atletică.

Când vine vorba de hidratare, un bun ol ’H2O este de obicei bine dacă antrenamentul dvs. este sub 90 de minute. Dar dacă lucrați mai mult decât atât, este posibil să aveți nevoie de electroliți pentru a vă ajuta să vă rehidratați corect, spune Michael. „Dacă încercați să vă rehidratați cu apă simplă, puteți ajunge să diluați ce electroliți rămân în sânge și poate provoca ceva numit hiponatremie, care se referă la un nivel scăzut de sodiu în sânge”, spune ea. Și aceasta este o condiție potențial fatală – drăguțe.

Din fericire, în zilele noastre există o mulțime de băuturi sportive care se hidratează și care completează electroliții sau se amestecă pe rafturile magazinelor. Căutați altele cu carbohidrați și electroliți pentru a oferi corpului zahărul și mineralele de care are nevoie pentru a continua să se miște în timpul unei transpirații abundente. „Orice ingredient suplimentar, cum ar fi ierburile, aminoacizii și vitaminele, sunt doar trucuri de marketing”, avertizează Michael. Și asigurați-vă că aveți grijă la aromele false, care pot adăuga calorii goale și mult zahăr (și pot duce la probleme de stomac, ugh).

Încearcă una dintre aceste opțiuni bune pentru tine data viitoare când transpiri.

Hidratarea este putere. Păstrarea volumului de sânge ridicat asigură mușchilor că pot obține oxigenul și substanțele nutritive de care au nevoie, în timp ce aveți în continuare suficient lichid pentru a vă trimite transpirația prin piele pentru a vă răcori atunci când efortul se încălzește. Performanța dvs. fizică și mentală scade cu doar 2% deshidratare. Până când pierdeți 5% din greutatea corporală până la deshidratare, performanța dvs. poate scădea până la 30%.

Ceea ce puneți în sticle vă poate ajuta, de asemenea, să înlocuiți ceea ce transpirați sau ardeți, inclusiv electroliți și carbohidrați esențiali. Indiferent dacă vă îndreptați spre o sută de mile deluroase sau căutați puncte la hammerfest-ul săptămânal, aceste mixuri vă vor ajuta să mergeți mai departe.

  1. Pentru eforturi grele
    • Plimbările picante în grup și antrenamentele la intervale vă vor face să transpirați în cel mai scurt timp, așa că doriți o soluție care să vă treacă direct în sânge fără a vă înfunda în burtă. O băutură cu osmolalitatea corectă (concentrația de sare și zahăr) va fi transportată rapid din intestin în circulație. Pentru cea mai rapidă absorbție, doriți un fluid cu o osmolalitate mai mică decât cea a plasmei din sânge (partea apoasă a sângelui). Băuturile cu o combinație de puțin zahăr și sodiu funcționează cel mai bine, deoarece zaharurile se leagă de sodiu și apă pentru a livra rapid apa și nutrienții către mușchii tăi. Băuturile sportive cu conținut scăzut de carbohidrați, care sunt cele care conțin aproximativ 3 până la 4 procente carbohidrați sau 60 până la 80 de calorii pe sticlă de 16 uncii se potrivesc acelei facturi și vă vor ajuta să vă încărcați turbo următoarea călătorie grea. Notă: deoarece aceste băuturi au un conținut scăzut de carbohidrați, va trebui să păstrați mâncare în buzunar pentru plimbări mai lungi și / sau mai grele, unde aveți nevoie de energie suplimentară.
  2. Pentru aventurile cu adevărat epice
    • Există plimbări epice – cum ar fi când ieși cu prietenii tăi, furtuna secolului se apropie și trebuie să bateți recordul de viteză al terenului care a trecut la siguranță – și apoi există plimbări cu adevărat epice, cum ar fi Dirty Kanza 200, Leadville 100 și acea mică plimbare de trei săptămâni la Paris numită Tour de France. Aceste aventuri epice necesită suc suplimentar în sticle.

În primul rând, nevoile dvs. de carbohidrați și calorii sunt ridicate atunci când călătoriți timp de mai multe ore (sau zile … sau săptămâni). Liniile directoare generale necesită 30 până la 60 de grame de carbohidrați (120 până la 240 de calorii) pe oră după prima oră aproximativ în timpul exercițiilor de rezistență. Acest număr se ridică la 60-90 de grame (240-360 de calorii) pe oră dacă mergeți mai mult timp de mai mult de două ore și jumătate. Poate fi dificil din punct de vedere fizic să vă hrăniți suficient pentru a satisface aceste cerințe, mai ales pe teren accidentat, unde luarea mâinilor de pe gratii este o provocare și, la un moment dat, este posibil să nu aveți apetitul sau capacitatea digestivă pentru multă hrană solidă. Atunci nutriția lichidă poate fi o modalitate de salvare.

Distribuie

Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook

Postări similare

Programarile se efectueaza doar telefonic. Va multumim!Alege locatia
+